Musím mať - JAR

Ahojte, určite si pamätáte na môj zimný wishlist , tento krát vám ukážem čo je v mojom jarnom must haves. Sú to také klasické kúsky, ktoré by nemali chýbať v žiadnom šatníku. Možno ich pribudne počas jari viac, no teraz sú to tieto vecičky, ktoré dúfam budú u mňa doma čo najskôr. Tiež si takto vizualizujete niečo čo by ste chceli ? Dá sa to aj nazvať tajomstvo príťažlivosti :D Určite ste o tajomstve už počuli. 
V prvom rade, môj šatník neobsahuje saká inej farby než čiernej, už dlhšie pozerám v obchodoch po bielom saku. A taktiež posledné dni aj po béžovom, obe farby mi prídu elegantné, jemné a ženské.
Ďaľšou dvojicou sú dvoje nohavice a to bledé ,,potrhané" džínsy na štýl boyfriendov alebo klasický strih,  druhými sú nohavice alebo rifle vo farbe mentolky. Veľmi sa mi táto farba v poslednom čase páči, preto som si sem dala aj lak na nechty vo farbe mint.
No a moje najobľúbenejšie v poslednom čase sú topánky, snáď všetkého druhu. Ale v mojom šatníku ešte chýbajú lodičky farby nude, ale také pre mňa dokonalé, som asi ešte nikde nevidela. Ak viete kde sa dajú kúpiť krásne nude lodičky, najlepšie s teraz modernou špičkou a lakované, tak píšte, budem rada.
Veľkým trendom sú teraz aj jednoduché sandáliky, s najviac dvoma remienkami cez nohu a čiernej farby, tieto čo sú na obrátku, sú krásne a určite musím mať podobné !
Najnovšie som sa zaľúbila do týchto krásnych ružových Nike tenisiek, hlavne na behanie, ale možno aj na nosenie. No už nech ich mám, pretože sú krásne už len na pohľad.
S doplnkov ma už dlho láka čierny klobúk, ľudia ho nosia veľmi málo, a pritom môže byť elegantným a krásnym doplnkom. Mám to šťastie, že sa mi čiapky hodia, dokonca aj priateľovi sa páčim v klobúku. Ak nájdem nejaký kvalitný, pekného strihu a prijateľnej ceny, tak nedbám a kupujem.
Kabelka do ruky, bledo hnedá alebo nude alebo béžová, ako chcete. Nemám a chcem - potrebujem, najlepšie so striebornými doplnkami, žlté zlato moc nenosievam a mám pocit, že mi ani nepristane.
Hodinky z ružového zlata sa mi veľmi páčia, doma mám prstene tejto farby, po hodinkách pozerám už dlhšie a mám ich aj pár vyhliadnutých. Tak dúfam, že ich čoskoro aj budem nosiť na ruke.
K hodinkám aj náušničky, najlepšie také malé nenápadné.

Ak teda máte nejaké tipy na nákup, určite mi napíšte do komentáru. :)

7 komentárov:

  1. váu krásny výber, všetko by som chcela ale neviem či by som nosila klobúk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné věci, nejvíce by se mi líbily ty kalhoty!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo akurat včera som si našla rásne mint nohavice a ako som si ich v kabínke obliekla, tak boli rozšírené. :/ škoda musím hľadať dalej

      Odstrániť
  3. Také podobné tyrkysové rifle mám z Lidla za 10 éčok... úplne parádne... každú chvíľu ich mávajú :)

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lidl mám hneď za barákom, tak musím vychytať leták :D

      Odstrániť
  4. Pekné veci a super nude lodičky,ktoré tiež zhánam,ale nikdes om nenašla také ktoré by nestáli neskutočné peniaze a navyše aj boli pohodlné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som nikde nenašla také ktoré by sa mi veeeľmi páčili, nechcem si kupovať také, ktoré sú sice nude ale moc sa mi nepáčia, chápeš :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)