Blue nails

Ahojte, pri blogu som sa naučila nebáť sa farieb na nechtoch. Dúfam, že aj vy radi skúšate všelijaké farby na nechty. Dneska je to modrá čo vám ukážem. Raz som videla u Zoelly že mala krásne nebíčkovo modré nechty, veľmi sa mi to páčilo a keď som narazila na tento lak od Miss Sporty tak bolo rozhodnuté.
Musím ho mať a hneď ho musím aj nalakovať.


Stačili dve vrstvy a dosiahla som odtieň aký vidno vo fľaštičke.
A aby som ich trocha oživila dodala som im trocha retro nádychu v podobe bielych guličiek na dvoch nechtoch.

2 komentáre:

  1. veľmi pekné ako nebíčko, viem si ich predstaviť k jednoduchému outfitu alebo riflovej košeli , xoxo klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám ten istý.. vlastne mám z tejto rady všetky farby

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)