Gabriella Salvete SUGAR Enamel

Krásne laky od GS u nás v 101 nemôžu ostať na stojane, treba si ich kúpiť, pretože sú naozaj krásne. Ani ma nenapadne aké všelijaké textúry ešte prídu na trh, pretože už teraz ich je pomerne dosť. No ale to nám lakoholičkám vôbec neprekáža.
Ide o novú kolekciu z rady SUGAR Enamel v šiestich odtieňoch, mňa najviac zaujal odtieň č.01 s názvom Farfalla, je to krásna bledučko fialková farba s jemnými bielymi bodkami, ktoré vo výslednom efekte vyzerajú na nechtoch ako práškový cukor. No mňa to veľmi oslovilo, už len pri pohľade na krásnu fľaštičku, v ktorej lak je. Tak som ho hneď zobrala a doma lakovala. No a tu je výsledok.


Prvá vrstva je úplne jemná, nevidno žiadny odtieň, iba pár bielych bodiek.

Druhá vrstva je o už o niečo krajšia, no stále mi tam presvitali nechty.

Tretia vrstva mi vyčarí úsmev na tvári, nádherná farba, pripomína mi orgován. Biele bodky sú rôznej veľkosti, aj preto pôsobia ako pocukrované.

Nakoniec som samozrejme pridala môj najmilší Turbo Top Coat od Miss Sporty aby tie tri vrstvy laku zaschli čo najskôr.
No a čo sa týka výdrže, lak mi vydržal na nechtoch aj tri dni, samozrejme určite za to vďačím aj Top Coatu od Miss Sporty. A odlakovanie ? Odlakovať to išlo o niečo lepšie než pri glitrových lakoch, no natrápila som sa dosť pri tom.

Páči sa vám ? Čítala som už aj, že sa niekomu tieto laky nepáčia, mňa by ale zaujímal váš názor ! :)

1 komentár:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)