Golden Rose č.91 a č.13

Okolo lakov tejto značky, som chodila skoro stále. Pretože som o nich nečítala nič negatívne, rozhodla som si ich vyskúšať. Po preskúmaní odtieňov som si nakoniec vybrala žiarivo ružový a telový odtieň. Lak stál cca 3 eurá, čo nie je až tak veľa.
Ako prvý som vyskúšala ružový v odtieni č.91 a musím povedať, že ten odtieň som si zamilovala nielen ja ale aj pár báb v mojom okolí. Je naozaj krásny, žiarivý a veselý. Stačili dve vrstvy a dosiahla som farbu akú vidno aj vo fľaštičke. Dúfala som, že dlho vydrží a aj vydržal, niekoľko dní bez šúpania sa alebo ošúchavania.
Niektorý by možno povedali, že to je neónová ružová, no mne príde skôr ako žiarivo ružová. Naživo je to predsa troška iné než na foto. tak či tak, veľmi som si zamilovala túto krásnu ružovú farbu.

A ako druhý som si kúpila z tej istej rady no v nude odtieni č.13. Takisto krásny, stačili mi dve vrstvy, vôbec sa nešúpe, nezlieza z nechtov, proste taký lak ktorý ťa presvedčí o kúpe ďalšieho !
Nude laky vám krásne predĺžia prsty, čo vám spraví krajšiu ruku. Kto by nechcel peknú rúčku s dlhými prstami, miesto piatich párkov na dlani ? :)

Zaujal vás niektorý z lakov ? Poznáte a používate laky z tejto značky ? Určite mi dajte vedieť v komentároch. :) Majte pekný pondelok !!!




4 komentáre:

  1. ten ruzovy je uplne dokonaly!

    Pozyvam na giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem !
      áno je dokonalý treba kúpiť neolutuješ :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)