Pre večne suché ruky

Tiež máte ten pocit, akoby vaše ruky neboli nikdy hydratované ? Ja som jedna z tých, ktorá trpí na suché ruky. Po umytí riadu, po umytí rúk s kvalitným mydlom, po umývaní sa, stále sú moje ruky suché. Niekedy mám pocit, že moja pokožka na rukách sa scvrkáva, niekedy ma svrbí, je to naozaj veľmi nepríjemné. Samozrejme môže to byť zapríčinené tvrdou vodou, alebo mydlo nám nemusí sadnúť. No niekedy to máme proste, ako sa hovorí, v rodine.
A práve preto sú tu krémy na ruky. Ja som si v poslednom čase veľmi obľúbila krém od značky Balea Papaya and Buttermilch z limitovanej edície. Moju pokožku na rukách hydratuje na 100%. Hydratované mi vydržia aj pol dňa, čo znamená, že mi stačí ruky nakrémovať dva krát za deň. Má silnú sladkú vôňu, čo niekomu môže prekážať no mne to celkom vyhovuje. Vôňa tiež dlho vydrží.
Máte aj vy nejaký svoj obľúbený krém na ruky ? :)

6 komentárov:

  1. rozhodne vyskúšam! :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám vždy strašne suché ruky, obzvlášť v zime, ale neznášam na nich krém, takže... :D. ale tento som voňala v dm-ku, vonia krásne!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ako ich hydratujes ? :D davas si krem a snazis sa nevnimat ze ho mas , ked hovoris ze neznasas ? :))

      Odstrániť
  3. Díky za typ! :-)

    http://www.klaranekulova.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)