Produkty ktoré u mňa nezabodovali

Ahojte, tak nadišiel čas aby som sa s vami podelila o niekoľko produktov, ktoré som mala možnosť vyskúšať, no vôbec u mňa nezabodovali. Možno máte na niektoré produkty iný názor ako ja, čo je úplné pochopiteľné, pretože každá máme iný tip pleti a každej nám vyhovuje možno niečo iné.
Prvé dva produkty mám zo stránky www.postovnezdarma.cz, sama som si mohla vybrať hocičo do určitej sumy. Tak som si vybrala hubku na makeup a pečiatkovač na nechty . Obom produktom som dala dosť šancí na to aby ma zaujali, no bohužiaľ sa tak nestalo.

Hubku na makeup som chcela už dlhšie, tak keď som mala možnosť, objednala som ju. Celá natešená aká bude tá hubka super, som ju išla hneď vyskúšať. Na pohľad pekná, na omak príliš tvrdá. Zaskočilo ma to, pretože to nemám s čím porovnávať, keďže som pred tým hubku na makeup nikdy nepoužívala. No myslím si že hubka by sa mala prispôsobiť pleti a pomocou nej by som si jemne a hladko naniesla makeup. No akurát som sa narobila, pretože som ju musela dosť silno pritláčať na tvár. Proste sa s ňou vôbec nepracovalo dobre, naozaj to nemám s čím porovnať, takže neviem či hubka má byť taká tvrdšia alebo má byť oveľa mäkšia. Dúfam, že mi napíšete, ak niektorá z vás používate takúto hubku.

Pečiatkovač na nechty som chcela hlavne z toho dôvodu, že si neviem pekne kresliť na nechty, nanajvýš si viem spraviť bodky, a to som rada ak sa mi podarí nakresliť si všetky bodky približne rovnakej veľkosti.
Jedna kočka mi písala na FB stránke, keď som pridala fotku, že to je výborný pečiatkovač. Tak som bola rada, že som dobre objednala. No po vyskúšaní moja radosť opadla. Pretože mi to akurát opečiatkovalo nejaké zvláštne fľaky, miesto pekného obrázku. Škoda, určite ho nepoužívam zle, to sa snáď asi ani nedá, dokonca som si aj pozerala nejaké videá s pečiatkovačmi, no na mojich nechtoch sa nikdy žiadny pekný obrázok z paletky neukázal. Neviem čím to bude, možno musím použiť nejaký iný druh laku na nechty ? Nejaký hustejši ? Naozaj neviem, no za mňa určite nie. Ak máte na tento pečiatkovač zo stránky poštovné zdarma iný názor, určite mi dajte vedieť.


Zmatňujúci denný krém od Balea z DMky ma sklamal, a ako som sa dočítala tak nielen mňa. Pretože som čakala že sa bude podobať podkladovej báze od Dermacolu. Konzistenciou je povedala by som redší, dobre sa rozotiera, no pleť po ňom som nemala vôbec zmatnenú, jasné, jemné rozšírené póry a vrásky sa trocha zjemnili, no nebolo to ono. Ako ubiehali dni a ja som si tento krém dávala na seba každý deň pred líčením, tak sa mi na tvári začali tvoriť vyrážky, najskôr som nevedela z čoho to je, no ostatné produkty ako makeup a púder som používala stále tie isté. Čiže som sa z tohto krému vyhádzala a doteraz sa mi pleť neupokojila. Teraz mi doma naň sadá prach. Škoda.

Poslednou vecou sú nátačky Magic Roller, ktoré ste možno videli v teleshopingu. Nie neobjednávala som ich stadiaľ, niesom taká šibnutá. No veľmi sa mi páčilo aké krásne vlny im to spravilo, a keď som to zbadala v jednom obchode za 2,50 e tak som si ich kúpila. Samozrejme hneď som to išla vyskúšať, no poviem vám toľko roboty je s tým pokiaľ to chcete na všetky vlasy, že až. A výsledok ? Prvá prameň sa podaril, je z neho krásna vlnka, druhý je nejaký pokrivený a s tretím sa skoro nič nestalo. Vôbec moje vlasy nevyzerali ako vo videu. Čiže určite sa vám to neoplatí ani skúšať, zaberie to kopu času a efekt nieje vôbec pekný. Skôr si zaobstarajte kulmu alebo spravte vlny žehličkou na vlasy.


4 komentáre:

  1. :) peciatkovace mam a pouzivam, niektore mi nejdu niektore idu...ono asi ide o to odkial su...inak to vysvetlit neviem....ten kremik od balei ma tiez nezaujal a neviem sa dokopat k recenzii...magicke natacky som vyhrala kdesi na fb na moje dlhe vlasky su moc kratke navyse mi to vysklbalo tolko vlasov pri jednom jedinom pokuse si ich namontovat na hlavu:DDDD s hubkou tohto typu skusenosti nemam...pouzivam trojuholnicky od dermacolu ale iba na okolie pri nose a okrajoch tvare a na to mi teda vyhovuju

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že tá kočka s pečiatkovačom som bola ja ... mrzí ma, že tebe to nejde... ja s tým žiadne problémy nemám... orazítkujem pár vzorov na papier a pošlem ti potom fotku :) Aj kolegyni som s tým razítkovala motýlikov a bola spokojná a žiadny problém. A áno, sú špeciálne laky na to, ak ti to nejde s tvojimi ... alebo len nemáš ešte prax :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, no ja mám takúto hubku od Real Techniques ale aj nejakú z DM. Tá z DM je tvrdšia ale keď sa namočí tak neberie toľko make-upu a je aj mäkkšia. Tá od RT je mäkkučká a skvele sa s ňou pracuje, tú rozhodne odporúčam. A akurát dnes mi prišli aj z Oriflame, boli 2ks v balení za nejaké 1€, sú to také 'placičky' v tvare vajička a tie zatiaľ vyzerajú tiež celkom mäkké :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám podobnú hubku na make-up, tuším som ju objednávala z ebay a tiež som veľmi sklamaná... Tiež je taká tvrdšia a nepracuje sa s ňou dobre, preto si už nič podobné nekúpim a ostávam verná štetcom. Čo sa tých pečiatok týka, tak s tým som bojovala tiež, kým som na to prišla... A sú aj laky určené špeciálne na pečiatkovanie, ale mne to ide aj s obyčajnými lacnými lakmi napr. od essence.
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)