Sandálky na leto

,,Či nepotrebujem aj nové štekle ?" , bože kto už len môže dať takúto hlúpu otázku, samozrejme že potrebujem a nielen ja ale väčšina žien na tomto svete, pomyslím si a položím tretí pár topánok priateľovi na ruky. Myslím že to pochopil, pretože iba prevrátil očami. Žiadna blbá poznámka o tom ako ich už mám dosť alebo ako som závislá, už to asi pochopil. Konečne.
Stávajú sa vám kočky takéto situácie? Mne sa stávali dosť často, no v poslednom čase keď mu poviem že mám nové topánky, tak to už asi rovno radí do zásuvky v svojej hlave, neodvrávať - nemá zmysel :D
Samozrejme že to preháňam, nie som až tak závislá, no pri krásnych topánkach sa pozastavím a porozmýšľam či podobné nemám doma alebo či mi nechýbajú v základnej výbave. Ale otázne je, ktoré opätky do základnej výbavy nepatria ?
Dosť často a veľmi rada si prezerám tisíce topánok na stránke www.dressale.com. Je ich tam naozaj veľa a naozaj by som ich chcela (skoro) všetky. Treba popozerať.
No a keďže je už čoraz väčšie teplo vonku, tak pozerám už aj po sandálkach. Tieto ma zaujali najviac, jednoznačne vyhrávajú nejaké zaujímavé a farebné. Treba aby mesto hýrilo farbami, je to lahoda pre oči a pohoda pre dušu, keď je niečo pozitívne farebné. No dosť bolo už kecov, pozrite ktoré ma najviac zaujali.

Či už na platforme alebo nie, všetky by som chcela a na každý deň iné.
 1 / 2 / 3 / 4
5 / 6 / 7 / 8

Samozrejme nenosím iba štekle, väčšinu času nosievam aj pohodlné topánočky, balerínky a sandálky na opätku, hlavne keď idem niečo vybavovať a behám po meste. Preto som si vyhliadla aj takéto pekné sandáliky, niektoré sú jednoduché, ďaľšie sú trocha extravagantnejšie a zaujímavejšie, no stále pohodlné.
 1 / 2 / 3 / 4
5 / 6 / 7

Čo poviete ? Našli by sa nejaké, ktoré lahodia vašim očiam ? Dúfam, že vo vás nevyvolávam takýmito príspevkami opätkomaniačky :)) Majte ešte pekný deň.




2 komentáre:

  1. No, asi bych si vybrala,ne že ne :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty tmavě modré jsou krásné!!..Vždy když v obchodě nějaké vidím tak neodolám!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)