Balea lásky

Ahojte, v dnešnom príspevku vám predstavím dva produkty, ktoré som si veľmi obľúbila a ktoré sú ako stvorené pre letné dni.

Prvým produktom je Balea gél na holenie Summer Garden s vôňou manga pre citlivú pokožku, čo je pre mňa ako stvorený. Vonia sladko a v sprche tá vôňa naozaj osvieži, gél má zelenú farbu a je výborne hustý. Stačí si naozaj máličko vytlačiť na ruku a rozotriete si to po celej nohe. Po oholení a osprchovaní mi zostala pokožka krásne jemná a voňavá na dotyk.

Druhým produktom je Balea Golden Shine bodylotion alebo po našom telové mlieko so zlatým leskom, je to limitovaná edícia, takže ak sa vám zapáči, neváhajte a choďte do drogérie kúpiť kým ich nevypredajú.
Toto mlieko má veľmi príjemnú sladkastú vôňu, obsahuje malé zlaté čiastočky, ktoré na opálenej pokožke veľmi pekne vyniknú a dodajú jej krásny vzhľad. Keďže ja opálená ešte niesom, tak to tak na mne nevidno, ale už len pre tú vôňu sa s ním natieram.
Obal tohto telového mlieka je super, čo sa týka výdrže tých zlatých čiastočiek, vydržia aj niekoľko hodín čo je fajn, no postupne opadávajú, vtedy sa treba natrieť ešte raz. A je ho veľa ! Čím myslím dlho vám vydrží.

2 komentáre:

  1. pre mňa má moc sladkú vôňu tá pena na holenie, ale ten telový krém vonia dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie peny na holenie od balea sú všetky super ... em.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)