Niečo z posledných dní

Ahojte, tak konečne nastala u mňa kombinácia voľného času a chuti a prinášam vám taký mix z môjho mobilu. Respektíve z posledných dní, kedy fotím všetko a všade. Dosť často cestujeme s priateľom kvôli práci, čiže k tomu patrí aj návšteva nových obchodov a s tým spojené aj menšie nákupy. Takisto aj kávičkovanie, obedy a večere v reštikách a v neposlednom rade treba aj oddychovať. My máme tých oddychov naplánovaných niekoľko, ale viete ako to je vždy sa niečo pritrafí a plánované veci sa presúvajú. Ale raz to víde, určite !
Dúfam že sa aj vy máte dobre a že si užívate leto naplno, tak ako sa patrí.
Ja mám čoskoro narodeniny, budem mať 23, ja viem že je to iba číslo ale aj tak toto číslo sa mi nepáči ale vôbec. Radšej na to nemyslím. Viem že niektorý sa tešia keď majú o rok viac, chlapom je to poväčšine úplne jedno a väčšine žien to vadí, niektoré sa to dokonca snažia utajiť. :D Aj keď to mi príde už prehnané. Ako ste na tom vy so svojím vekom, tajíte ho ?

Pochutnávali sme si aj na týchto dobrotách :
maliny / llaollao - mrazený jogurt už aj u nás v Nitre, ale až tak ma neohúril / Cremore od Zott - najlepší puding / Magnum s dvojitou čokoládou / placky s mäsom v ostrosladkej omáčke / steak s brusnicami / domáci hovädzí burger

Okrem vody sme liali do seba aj toto :
Citronáda / cocacola / fresh s názvom green day - môj najobľúbenejší / cappuccino / voda s ľadom a jahodkami / smoothie som objavila v DMku a je výborné

Keď nás zastihnú večerné hlady a nič nieje navarené, tak to dopadne aj takto niekedy.

Objavili sme skvelú vôňu pre môjho chlapa.

Niečo zo spolupráce, niečo kúpené so závislosti.
Balea skvelý trblietavý telový krém a Garnier telový píling, ktorý musí voňať každému / 3 x maska od Freemana, môj obľúbený makeup od Rimmel a dva laky od MS / Lak od GS, ďalší rúž od Maybelline a lak od MS v nebíčkovo modrej / so spolupráce od DMky super štvorka na leto - čoskoro v recenzií

Stretko so sestrou na drinku, pre mňa sú nealko mojito a citronáda, dva najlepšie drinky pre horúce letné dni.

Tento skvelý farebný náhrdelník sme našli (so sestrou) náhodou v Dore a hneď sa nám zapáčil, tak som ho kúpila a myslím že bude mať úspech. Páči sa vám ?

A v neposlednom rade aj nejaké to čítaníčko. Okrem tohto čítam aj naozajstné knihy, momentálne 50 shades of grey - úžasná kniha.

A aj takéto niečo sa nám naskytne pri cestovaní.

Užívajte letné dni !

5 komentárov:

  1. pekné fotky, hned som hladna, ten nahrdelnik farebny sa mi velmi paci :) EM.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha vďaka , ja som tiež akurát hladná :)))

      Odstrániť
  2. Ten nahrdelnik je proste božský :)))
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj ja si to myslím, škoda že sa priateľovy nepáči :D

      Odstrániť
  3. super fotky, určite si sa mala dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)