Ako skladujem bižutériu ?

Ahojte, no tak posledné dni som sa asi najviac zamerala na bižutériu ako náušnice, náramky a náhrdelníky. Sú to také drobnosti, ktoré ale keď sa nakopia vedia vytvoriť (ne)peknú sumu. Ale tak treba sa občas obdariť, najmä keď sú to také univerzálne kúsky , ktoré sa dajú nosiť ku všetkému.
Samozrejme ak sa vám bižutéria kopí tak vám vzniká pekná kôpka posplietaných náhrdelníkov a náramkov, a náušnice sa vám záhadne strácajú. Ja som bola tiež ten prípad, no už dávnejšie som sa rozhodla že si v tom spravím poriadok aby sa mi tie moje poklady neponičili, nedajbože nepostrácali.

Ako prvé bolo že som sa prechádzala v KIKu a zbadala tam takéto závesné vešiaky (?) do skrine a hneď ma napadlo, že to bude ideálne pre moje náhrdelníky milované. K tomu som si dokúpila neskôr aj také tie nalepovacie držiaky, tiež v striebornom, o ktorých som si myslela že keď sú také lacné, nebudú dlho držať nalepené, no na moje prekvapenie držia už dosť dlho (klop-klop). Takéto vešiaky mám na oboch stranách alebo krídlach skrine. Rozdelila som si to na strieborné a zlaté s farebnými.

Zo stránky www.postovnezdarma.cz som si objednala stojan na náušnice, pretože tie sa mi tiež dosť kopili a takto ich mám pekne poukladané a som si istá že sa im nič nestane a hlavne, nemajú sa ako stratiť alebo zapatrošiť. Do stojana som si dala náušnice ktoré najčastejšie nosievam. A plánujem si kúpiť bielu farbu a stojan zafarbiť na bielo, nech ladí aj s okolím.

Tie náramky na fľaške sú zatiaľ iba provizórne, idem si objednať aj stojan na náramky, nech to mám všetko pokope.
A samozrejme nesmiem zabudnúť aj na svoje prstene. Tie som skladovala donedávna v šuflíčkoch z Jysku, no prednedávnom som objavila tieto dve ,,ruky" a prstene majú svoje nové miesto.

Zaujímalo by ma ako skladujete bižutériu vy ?!

6 komentárov:

  1. Ja mám takú väčšiu bielu šperkovnicu so zrkadielkom a v nej mám väčšinu šperkov, ktoré nosím, také tie sezónne väčšinou náušnice, ktoré nosím len v lete tak tie sa mi len tak povaľujú po šuflíku, mala by som na ne niečo vymyslieť :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie, no ja také čo nenoším už veľmi dlho mám odložené v krabici, len tak sa povaľujú :D je mi ich lúto vyhodiť :)

      Odstrániť
  2. tie ruky sú pekné, chcela by som poriadne vidieť všetku tvoju zbierku na videu, budeš ešte niekedy natáčať ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teda ty jej ale máš vela, aj ju znosis vsetku ? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)