Do tretice všetko dobré

Tak sa hovorí a dúfam, že to platí doslova. Pretože ako ste si mohli na mojej FB stránke prečítať moje posledné dva dni boli veľkou iróniou.
Na štvrtok som bola dohodnutá s kamoškou, že si spravíme u nás v parku piknik. Ako sme prišli do parku začalo trocha hrmieť, ale naozaj iba troška, pomysleli sme si, že to je iba nejaká búrka ďaleko od nás. Že šak to prejde. Nerozhodné, sme si nakoniec našli miestečko kde sa zložíme. Pekne sme si rozložili deku a rozbalili svoje dobroty s košíkov. Začalo čoraz viac hrmieť. Mali sme naozaj veľa jedla so sebou. Chvíľočku ale naozaj malú, nejakých päť minútiek sme sa rozprávali v čom začalo naozaj silno fúkať. Pozeráme sa na seba, na jazero, pri ktorom sme boli rozložené, a čakáme. Vyznie to vtipne ale bolo to tak. Začalo popŕchať, kamoška že to zachvíľu prejde, no neprechádzalo, tak sme sa v strese a za zvukov búrky začali baliť. Len tak tak sme prišli pod prístrešok a začalo liať ako z krhli, samozrejme aj hrmieť. Našťastie sme vôbec nezmokli. Sadli sme si pod prístrešok a čakali. Trvalo to dosť dlho, kým celá búrka pominula. Ostala aj dosť veľká kosa.
No proste irónia, naozaj, a to som pozerala počasie a malo byť slnečno.
No a dnes to bolo niečo podobné. Sestra ma už dlhšie pozývala k nim domov, že mám prísť do bazéna. Tak som neodolala a nakoniec prišla, celá natešená, vstúpim do bazéna. Prešlo asi 15 minút a ten istý scenár. Kým sme vyliezli z bazéna tak iba popŕchalo a hrmelo. Keď sme sa už schovali na terasu tak sa rozlialo a hrmelo ako divé. No paráda. Samozrejme to zachviľu prešlo, ale to už som bola doma.
Tak dúfam, že do tretice to bude iba dobré ! :)

No ale ako sme boli v parku a prestalo pršať a dobrá nálada ešte nebola fuč, Maťka moja mi spravila super fotky na tému KDEKOĽVEK A KEDYKOĽVEK (#lafemme #Aussievlasy) do blogerskej súťaže s Aussie a časopisom La Femme - www.lafemme.sk .
Dúfam teda, že vy nezažívate takéto dni ako ja. A ak áno, budem rada ak mi napíšete, čo sa stalo vám.
Páči sa vám fotka ?
Rovno vám aj niečo o tomto úžasne voňavom spreji na vlasy Aussie - Miracle recharge - AUSSOME VOLUME napíšem. Je to sprej, ktorý dodá vaším vlasom objem. Je jedno či máte vlasy krátke alebo dlhé, jednoducho stačí nastriekať do vlhkých alebo suchých vlasov a prečesať. Voňavé vlasy s dokonalým objemom sú na svete. Naozaj na moje vlasy funguje a môžem ho len odporučiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)