Jeden krásny deň

Ahojte, včera bol veľmi pekný deň. Strávila som ho s ľuďmi na ktorých mi naozaj záleží, škoda že nie zo všetkými ale to vôbec nevadí, pretože som s nimi aspoň bola v kontakte cez mobil. Mala som narodky (už dvatsiatetretie), čiže práca išla viacmenej bokom, no ušlo sa mi aj z nej trocha. Takže doobeda som troška popracovala, poobede som sa už nevedela dočkať mojej lásky v ženskom prevedení, stretli sme sa v nákupnom centre, dali si kávu, samozrejme sme sa posmiali, pokecali, bolo nám proste fajn. Skočili sme do Terranovy, kde majú teraz obrovské zľavy, obe sme si kúpili po jednom tričku a pokračovali v ceste. Potom sme sa prešli cez pešiu zónu a na konci sme si dali najlepšiu zmrzlinu v Gio Caffe a rozhodli sa že najbližšie ideme na kávu práve tam. Samozrejme som celý ten čas vláčila zo sebou svoju hračku menom Canon, takže vznikli milé fotky.

Potom po nás prišla moja láska v mužskom prevedení, lepšie povedané môj priateľ a išli sme Maťku (tak sa volá moja láska v tom, už hore spomínanom, ženskom prevední) zaviesť a my sme sa vydali na večeru do našej obľúbenej reštaurácie.

Keďže bolo včera veľmi horúco, rozhodla som sa pre šalát s kuracím mäskom, a ani ten som nevládala zjesť celý. Neviem ako vám ale mne moc nechutí jesť keď sú také vysoké teploty, vtedy by som najradšej len vodu pila a v nej si aj zaplávala. Priateľ, ako poriadny chlap si dal poriadne koleno.

No a po večery sme išli domov ale to ma ešte čakal v tom horúcom aute krásny kvet. Kvet ktorý som od nikoho nikdy nedostala, no sen sa stal skutočnosťou. (:D) Je to slnečnica, ktorá vo mne evokuje leto a s ním spojené všetko slnečné, úsmevné a pozitívne.
Proste milujem leto a dni ako ten včerajší. Ako oslavujete narodeniny vy ? Preferujete párty alebo niečo kľudnejšie ? :)

2 komentáre:

  1. Ahoj, veľmi si pekná, aj všetky fotky sú pekné. Všetko najlpšie prajem dodatočne k narodeninám :) em.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)