Mint nails

Ahojte, pri rolovaní nadol na stránke www.weheartit.com som sa nechala inšpirovať jednými krásnymi nechtíkmi. A keďže som mala tie svoje už ošarpané, tak som im dala novú mentolovú fasádu. Veľmi sa mi páči kombinácia bielej, čiernej a mentolovej. Či už na oblečení alebo na nechtoch. Tá farba vo mne evokuje niečo chladné ako ľad, čo sa mi veľmi v lete páči a myslím že je to v poslednej dobe aj dosť in farba.
Ako som postupovala sa dozviete bod po bode:
1. Na každý necht som naniesla prvú dávku farby. Na malíček, ukazovák a palec som naniesla mentolovú od Essence v odtieni č.146 - that's what i mint! . Na prstenník som naniesla glitrový strieborný lak, ktorý mám už veľmi dlho a určite som vám ho už v nejakom príspevku spomínala. No a na stredný som naniesla biely lak od Rimmel v odtieni č.703 - white hot love.
2. Na každý prst som naniesla druhú vrstvu príslušnej farby.
3. Na prstenník som naniesla ešte dve vrstvy laku od Gabriella Salvete v odtieni č.130.
4. Na stredný prst som si nakreslila čierne bodky s lakom od Rimmel v odtieni č.800 - black out.
5. Na každý prst som naniesla hrubú vrstvu rýchloschnúceho vrchného laku od Miss Sporty.
A tu je už výsledok.

Páčia sa vám ? :)

4 komentáre:

  1. ten mentolový lak od essence mám tiež..krásna farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj velmi pekna kombinácia, určite sa inspirujem, akurat mam novu suknu takej mentolovej farby tak sa to bude hodit

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)