SUN DANCE

Verím, že niektorý ktorý sú doma v bazéne zhnednú do dvoch dní, ako moja sestra, alebo môj priateľ, ktorému stačí vyjsť na chvíľu von a už je z neho černoch. Niektorý majú taký pigment, škoda že nepatrím medzi tých ľudí aj ja. Ja a mnoho ďalších patríme do tej skupiny ľudí, ktorý najskôr sčervenajú a pri väčšom šťastí o pár dní aj zhnednú. A preto sa musím chrániť aj keď idem iba do mesta na kávu a slnko svieti ako o život. Preto sa natieram opaľovacími prípravkami a keďže mám doma tri, tak ich striedam.
Všetky tri sú z DMky značky SUN DANCE
Prvé dve mlieka na opaľovanie obsahujú to isté a tým je vitamín E a B5. Tieto vitamíny spomaľujú proces starnutia buniek a tkanív. Preto sa pridávajú do kozmetických výrobkov. Musím povedať, že obidva sa veľmi dobre rozotierajú a pokožka po nich nezostane mastná ale pekne hydratovaná. Rozdiel medzi nimi vidím iba v tom, že ten prvý vonia krajšie, nádherne kokosovo. Mňam !
Sprej mám ale z tejto trojice najradšej, pretože sa skvelo aplikuje, netreba ho ani veľmi rozotierať, po nanesení mi nezostala pokožka mastná ale pekne lesklá. Má ale jedno mínus a to že sa veľmi rýchlo míňa. Je určený pre citlivú a neopálenú pokožku. Vždy keď idem čo i len do mesta na kávu a vonku slnko páli o sto šesť, tak sa ním prestreknem a musím povedať že pokožku nemám ani trocha červenú z toho slnka. Bez neho by som veru mala. Cena každého výrobku je okolo dvoch eur.
Poznáte tieto prípravky na opaľovanie ?

2 komentáre:

  1. zboznujem vonu ich vyrobkov :)

    Inak pozyvam na letnu DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten sprej som používala minulé leto na dovolenke v Taliansku.. Bola som s ním spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)