Farebná nádielka starostlivosti o pokožku

Ahojte, dúfam že máte skvelé, voňavé a farebné leto ako tieto super vecičky, ktorým nikto neodolá. Na prvý pohľad vyzerajú lákavo už len pre ich farebné obaly. Musím povedať, že som skoro zo všetkými produktami spokojná. Prečo skoro, sa dočítate nižšie.
Prvou vecou je SOS krém po opaľovaní ktorý ukľudní pokožku už po prvom natretí. Väčšinou keď som v lete prvý krát na slnku aj keď chránená opaľovacím krémom s faktorom, tak sa spálim a moja pokožka prejde z jemne ružovej na červenú a svrbiacu. No tento SOS krém mi takú pokožku ukľudní a jemne schladí. Začervenanie po každom natretí mizne a z červenej papriky sa mením na hneduľku. Za mňa určite odporúčam. Stojí iba okolo 3 eur , čo je super cena a nájdete ho v každej DMke !

Druhou vecou v krásnom farebnom obale je Balea krém na ruky s vôňou maliny a citrónovej trávy. Vonia úžasne sladko a vôňa vydrží dlhšie než som čakala. Ruky zostanú hebké a vôbec nie mastné, pretože sa so svojou konzistenciou krásne vstrebe. 

Ďalšou v poradí treťou vecou je Alverde telový sprej s vôňou pomaranča a medovky. Táto vôňa mi teda moc nezapasovala. Cítim tam pomaranč ale cítim tam akoby vôňu alkoholu, alebo to je ten glycerín, ja neviem, proste mi veľmi nevonia. Ale viete ako sa hovorí nie každému vyhovuje všetko. Mojej sestranici vonia a je z neho unesená, tak jej ho posuniem. 

Štvrtým produktom je Balea tekuté mydlo ,,Sladký flirt". Vonia po ovocí s názvom Dula a po divej ruži, čiže super kombinácia. Ak neviete, ako ja donedávna, že čo je to tá dula, tak je to príbuzné ovocie hrušky a jablka. Ak máte toto ovocie radi, prídete si na svoje. Mydlo mi nezanecháva ruky suché, práve naopak sú jemné na dotyk a krásne voňajú. Určite tiež odporúčam. Obal vám krásne rozveselí kúpeľňu. 

Posledným produktom je Balea krém na ruky Diamantový sen. Tento skvelo vyzerajúci obal sa mi hodí na pracovný stôl, do kúpeľne alebo vedľa postele. Príjemne vonia, ruky zanecháva hebké a voňavé. Určite sa po ňom pozrite v DMke, stojí za to. 

Dúfam, že ste si prišli na svoje aspoň pri nejakom výrobku. A možno ste už niektorý aj vyskúšali, ak áno určite mi napíšte dole do komentu. 
Prajem vám ešte pekný deň. 

1 komentár:

  1. Ty obaly vypadají roztomile, až půjdu do dm, tak se určitě na nějaký z těchto produktů mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)