Ahojte po dlhom čase

Ahojte kočky. 
Tiež máte niekedy pocit akoby ste nič nestíhali ? A pritom aj máte nejaké to voľno popri práci. Ja mám ten pocit, mám pocit že sa málo venujem blogu, chýba mi to a hnevá ma to že nejako je toho času pomenej. Z časti ide asi aj o lenivosť v mojom prípade, no z tej väčšej časti je to únava. Po náročnom dni v práci chcem na ten ďalší iba oddychovať a relaxovať. Prevetrať si hlavu a prestať neustále nad niečím premýšlať. Proste vypnúť. Určite to poznáte. 
No ale to tak nejde do nekonečna, iba pracovať a nič iné nerobiť. Chcem sa venovať tomu čo ma baví a to je líčenie, písanie a recenzovanie. Čiže sa budem musieť uvedomiť (:D) a prestať byť lenivá a aj keď som unavená, tak to musím prekonať, tú únavu myslím. 
Outfity sa mi stále akosi nedarí fotiť, kozmetiky mám novej až moc. Čiže sa nebojte, mám o čom písať. 
A verím a vy verte tiež, že sa blog dostane do starých koľají. 
Majte pekný deň a usmievajte sa :)

4 komentáre:

  1. mas nadherne mihalnice!

    Pozyvam na koncoletnu SKIN IN BLOSSOM giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe to poznám ako sa mi po robote nič nechce :) a na tej fotke si krásna! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný líčení, máš moc hezké oči :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)