Instalove

Ahojte, pridávam vám troška viac fotiek, za posledné týždne z instagramu, kde som stále. Nájdete ma pod menom veronika915. Ale to už určite viete.
Každopádne, dúfam, že sa máte fajn, a ak nie pustite si nejakú komédiu a zrelaxujte sa. Pre mnohých je takéto počasie depresívne, no ja milujem ten prechod leta na jeseň, keď padá lístie, ráno je chladnejšie a cez deň pofukuje a svieti slniečko. Vtedy by som najradšej zastavila čas. Ale k veci, fotiek je viacej, tak som z nich spravila menšie koláže a ku každej je aj popis.
Často som v práci, a keď nie som tak buď relaxujem doma pri filme alebo na nákupoch. Samozrejme veľa času trávim aj s priateľom, ktorého mám teraz odcestovaného, no neviem sa dočkať kedy sa mi vráti. Síce išiel preč len na týždeň ale aj to mi je dlho. Dúfam a vlastne aj viem že mi prinesie niečo pekné. :)
 Fotka z fotenia príspevku o mojich milovaných rúžoch / pitahaya, ktorú som prvý krát ochutnala a chutí výborne / Himalaya - veľmi som si ju obľúbila, už pribudol aj krém / asi som niekam išla nvm už :)
black and white / smoothie / ešte stále platí, že darujem mačiatka / nebíčkový lak

 opäť selfie time / smoothie / tieto šťavy sú najlepšie / ootd
 menší nákup / bože som to ja ale narcis / opäť / ešte keď bolo teplúčko
 smile/ skvelý koláčik mrkvovo orechový, mňam / po kokosovom oleji voniam ako kokosová pusinka / výhľad z hotela
 až doma som si všimla, že tá košeľa mi pripomína mramor / konečne krásny sivý lak / marlenka / fotka z príspevku
 ďalšia fotka z príspevku / ružový nákup / krásny odtieň laku / ňuňu tričko
Spokojná z práce doma / nové pyžamko / krásny ružový lak, už ich mám asi trilión / ootd

Prajem vám krásny víkend. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)