Samé ovocie od Balea

Telová kozmetika je pre mňa kvalitná vtedy keď splní svoj účel, že očistí telo od nečistôt a pachov a dodá mu krásnu sviežu vôňu a hladkosť. Balea to dokáže, svieža je aj moja kúpeľňa už len pri pohľade na ich krásne farebné obaly. Musím povedať, že ma tá kozmetika čím ďalej tým viac oslňuje. A míňa sa mi rýchlosťou svetla. Do DMky chodím pomerne často a vždy sa zastavím pri Balea sprcháčoch, minimálne na to aby som si k nim pričuchla a pozrela či je nejaká novinka. 
Práve mám pred sebou tri produkty o ktorých vám chcem dnes niečo napísať. Všetko je to telová kozmetika od pílingu, cez deosprej až po kúpeľ nôh. Všetky tri majú krásny obal, a po prvom použití si vás získajú svojou nádhernou vôňou.


Pílingový sprchový gél je s vôňou mandarinky a pomaranča a tak trochu mi pripomína sprcháč s vôňou čokolády a pomaranča od Dermacolu, čiže vôňa jednoznačne krásna. Pokožku mi po ňom krásne vonia a je jemná vďaka pílingovým čiastočkam. 

Malinový deo-bodyspray má krásnu jemnú sladkastú vôňu, nieje to nič prehnane sladké, je to veľmi príjemná vôňa, ktorá mi zaručí ochranu pred potom. Keď som v práci sa s ňou sem tam prestreknem a voniam ako malinka. Mňam.

Mlieko do kúpeľa na nohy mi prišlo ešte len dnes, no a keďže mám voľno tak ho rovno aj vyskúšam. Vonia nádherne !!! Tie výkričníky preto, pretože vonia ozaj úžasne, tak príjemne mandlovo. Stačí tri krát naplniť vrchnáčik od fľaštičky a pridať do kúpeľa a nohy mi po ňom zostali naozaj jemné a voňavé. Úplne na zjedenie. 

Mimochodom sprcháč už mám minutý, určite ste si to všimli aj na pokrivenom obale. Musím ísť do DMky po nejaký ďalší. Majte ešte pekný večer. :)

1 komentár:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)