#Aussievlasy

Určite ste sa už na mojom blogu dočítali, že mám dlhé vlasy a že to nie je až také jednoduché ich neustále udržiavať zdravé. Samozrejme treba začať vždy zvnútra, zdravo a pestro sa stravovať. Keď dodržíte vnútornú starostlivosť, prejdete k vonkajšej. Zisťujete čo je pre vaše vlasy vyhovujúce, samozrejme kým prídete k tomu pravému toho odskúšate nespočetné množstvo.
Koľkokrát sa stalo aj mne že som si kúpila napríklad nejaký balzam na vlasy a vlasy sa mi z neho mastili, musela som ho posunúť ďalej s možnosťou že niekomu inému snáď bude vyhovovať. Určite veľa z nás hľadá kvalitu za menej peňazí, nie vždy sa to však podarí. Preto po dlhom skúšaní lacnejších balzamov a masiek na vlasy, sa vždy vraciam k trochu vyššej cenovej kategórií, čo sa týka drogérie a používam značku Aussie. V tomto prípade platí že za kvalitu sa oplatí si priplatiť.
#aussievlasy TenPravý
Aussie maska na vlasy s názvom 3 MINUTE MIRACLE LUSCIOUS LONG s výťažkom z austrálskeho eukalyptu a avokádového oleja, pomáha hĺbkovo hydratovať, revitalizovať a vyživiť dlhé vlasy.
Posledné dni som mala plné stresu a to sa mi odrazilo aj na kvalite vlasov. No ešteže mi do cesty prišiel tento zázrak. Už po prvom použití mali vlasy objem, tvar, lesk a krásnu vôňu.Čo viac si priať ? Teraz si vlasy stále chytám pretože sú jemné a na prvý pohľad vidno rozdiel.
Masku si nanášam vždy po umytí vlasov a nechám pôsobiť tri minúty po opláchnutí a vyfúkaní vlasov sa môžem kochať, pretože mám vlasy krásne a zdravé.
Čo poviete ?
Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý - zázračná vlasová starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle.
Pre mňa je Aussie ten pravý, jednoznačne ! Pekný zvyšok víkendu vám prajem. :)

4 komentáre:

  1. skutočne ti to veľmi pristane a vlasy máš krásne :) či už je to vďaka Aussie alebo nie, je to tak. Moja sestra si tiež chválu túto značku, ja bohužiaľ musím používať iba bio kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež sa pridávam ku chvále. Používam tieto 3 minútové masky, aj šampóny... a som veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)