MAC alebo GOSH ?

Dve skvelé značky, no sú aj rovnako kvalitné ?

Keď som prvý krát vyskúšala rúž GOSH, bola som milo prekvapená, stačila jedna vrstva a pery boli úplne zakryté farbou. Krásny odtieň len tak žiaril a každý mi ho iba chválil. Obávala som sa čo sa stane keď sa napijem alebo najem, no držal ako prikovaný. Ráno som si ho naniesla a ešte poobede po robote som ho mala na perách. Naozaj nepreháňam.
Príjemne vonia, dobre sa rozotiera a je vynikajúco pigmentovaný. Spĺňa všetky vlastnosti kvalitného rúžu a ani nestojí veľa, dala som zaň 7 eur.
odtieň č.145 shocking coral
odtieň č.165 temptation

Čo sa týka rúžu od značky MAC, veľmi som sa mu tešila. Je to matný tmavo červený až krvavý odtieň s názvom Ruby Woo. Krásne vonia, má nádherný odtieň, takisto je veľmi dobre pigmentovaný. Keď ho mám dlhšie na perách tak mi dosť vysušuje pery, dávam si teda najskôr balzám a až potom rúž. No a po jedle a pití mi na perách nezostane, rýchlo sa zmije.
Človek by čakal od päť krát drahšieho rúžu aj vyššiu kvalitu, no nedočkala som sa. Nie vždy keď je niečo drahšie, znamená že bude aj kvalitnejšie. Ale chcela som túto tak ospevovanú značku vyskúšať a určite ešte aj vyskúšam nejaké výrobky a nezanevriem po jednej nie tak dobrej skúsenosti.
Samozrejme keď ho mám na perách každý mi ho len chváli, škoda len že sa musím niekedy aj napiť vody :D

Máte skúsenosti s týmito značkami ? Ak áno ktorý vám vyhovuje viac ? :) Majte ešte pekný utorok.

4 komentáre:

  1. Vsetky farby ti pristanu asi najviac ta ruzova :-) obe znacky mi su sympaticke ale ruze absolutne nestiham pouzivat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odtiene sú krásne od oboch značiek, aj ti veľmi pristanú :) Tiež sa mi už párkrát potvrdilo, že vyššia cena sa nemusí vždy rovnať kvalite. Treba vyskúšať a používať, to čo ti viac vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)