Recenzia a GIVEAWAY - RIMMEL

Ahojte, dúfam že ešte sviatkujete, oddychujete a relaxujete v plnom prúde tak ako sa patrí. Ja vám dnes napíšem niečo o troch skvelých produktoch, ktoré poputujú neskôr až dvom kočkám domov.

Určite som už viackrát spomínala značku Rimmel a to že som s ňou spokojná. Makeupy tejto značky používam už dosť dlho, špirálu som sem tam tiež použila a rada vyskúšam aj ďalšiu. Často prichádzajú na trh s niečím novým, tentokrát sú to makeupy z rady Lasting finish 25 hour a špirála Wonder'full.
Lasting Finish 25H Nude je stredne krycí makeup odolný voči zotretiu s ochranným faktorom SPF 20. Ja ho mám v odtieni 010 Light Porcelain, ktorý je by som povedala pre bleduľky ako vyšitý. Jemne zjednotí farbu pleti, dobre sa rozotiera a príjemne vonia. Používam ho ako popdkladový makeup.

Lasting Finish 25H makeup má vyššiu kryciu schopnosť, obsahuje vraj komfortné sérum pre príjemný pocit. Príjemný pocit mám vždy keď si ho nanesiem, pretože sa výborne rozotiera, perfektne mi sadne odtieň k pleti, dobre kryje a príjemne vonia.

Riasenka Wonder'full obsahuje marocký a argánový olej, má ohybnú silikónovú kefku, ktorá riasy perfektne oddelí. Osobne mám z nej pocit že výborne rozčesáva riasy aj ich zafarbí ale hustotu od nej nečakajte. Tak ako píšu : výsledkom sú riasy vyhladené, zvýraznené a bez pocitu zaťaženia.


GIVEAWAY 
Pre vás krásky moje tu mám až dva takéto balíčky.
Prvý obsahuje makeup - Lasting Finish 25H Nude odtieň č.010 Light porcelain, makeup - Lasting Finish 25H makeup odtieň č.103 True Ivory a riasenku Wonder'full. 
Druhý obsahuje makeup - Lasting Finish 25H Nude odtieň č.010 Light porcelain, makeup - Lasting Finish 25H makeup odtieň č.100 Ivory a riasenku Wonder'full. 
Podmienky sú nasledovné :
1. Sledovať ma cez GFC (úplne dole)
2. Dať like na FB stránke tu - Be BEAUTIFUL.blogspot
3. Ak chcete môžte dať follow aj na mojom instagrame tu - veronika915
4. Ak chcete môžte dať like aj FB stránke Rimmel tu - RIMMELKY
4. Napísať mi váš email , aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať.
5. Určite mi napíšte čo vám spravilo tieto sviatky najväčšiu radosť !?

Výherkyne teda budú dve, zapojiť sa dá až do 8.1. 2015 a výsledky vyhlásim 9.1.2015 !!! 

Veľa šťastia :)

11 komentárov:

  1. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi D Voilá - obidva likey už dávno sú :)
    Asi najväčšiu radosť mi spravilo to, že sa môj darček veľmi páčil a prekvapil jednu osobu :) a druhá najväčšia rodsosť je že som stihla spraviť objednávku na Lush a všetko čo som schcela som stihla objednať predtým, než im stránky z preťaženia spadli :) objednávam raz do roka vždy 26.12. majú 50¨% zľavy
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, sledujem :)
    najvacsiu radost mi urobilo to, ze vynimocne aspon raz v roku mozem byt so svojou maminou a bracekom a ze sme Vianoce prezili v mieri, pokoji, pohodovej naladicke a nevadili sa :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC tancikaaa
    FB Tatiana Tyčová... sledujem pravidelne :)
    Moji najbližší ma potešili veľkým obrazom, ktorý obsahuje 100 fotiek od mojho detstva až po súčasnosť, dojalo ma to, keďže na fotkách boli aj ľudia, ktorí už medzi nami niesú, je to najhodnotnejši darček aký som kedy dostala a veľmi ma to potešilo :)
    A ja som si spravila radosť tým, že som dala 3 skúšky v predtermíne za 3 dni :D

    Krásne sviatky a úspešný rok v súkromnom živote a blogovom svete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gfc štěpánka císařová
    fb štěpkáá císařová
    seznam252@seznam.cz
    ig steffanistyles
    Nejvíc mě asi potěšilo setkání s rodinou,kterou už dlouho neviděla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojda, krásná giveaway, už dlouho chci tento makeup zkusit, protože značka rimmel je prostě má slabost a její make-upy jsou pro mou problematickou pleť to nejlepší, co jsem zkusila..Takže by mi výhra vážně bodla a má peněženka by pro jednou zajásala :-D
    O Vánocích mi udělala největší radost reakce malé sestřičky ( 2 roky) na vánoční stromeček, který ráno objevila v obýváku, ale kdybych měla zmínit dárek, tak to byl asi kvalitní polštář na kterém se mi bude konečně i na privátě spát jako doma :-D
    GFC Iveta P.
    FB a instagam- Iveta Plšková
    Ivetaplskova8@gmail.com
    Děkuju

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Najviac ma potešilo, že sme na Vianoce boli všetci pokope doma :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sledujem lajkujem
    Barborqaaa1@azet.sk
    radosť ze som videla konečne dvoch najmladších členov rodiny :) 6 mesačného marka a 9 mesačného Samka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji na FB i GFC pod svým jménem.
    vera.p@centrum.cz
    Radost jsem měla hlavně ze 14 denního volna a pohody. A že svátky proběhly v klidu (a dostala jsem poukaz do Reservedu! )

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mala som radost z toho,ze som si konecne uzila volno a stravila sviatky v kruhu svojej rodiny. :) A,ze ani pocasie tento rok nesklamalo a poctilo nas tento rok na dolniakoch troskou snehu. :)
    martina.kolencikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naj radosť mi urobilo to dlho očakávané voľno A poriadne som si oddýchla od školy a K mojej materiálnej radosti prispela chloe vonavka pod stromčekom Z ktorej sa neviem spamätať :)
    silviailkova23@gmail.com
    Fb silvi ilko
    Insta silvi_ilko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj :) radosť mi urobili mnohi ľudia , cely tento rok začal otvorene a našla som si vela priatelov :)
    n.princess@azet.sk
    fb Nikola Benko insta sweet_lollipopqueen

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)