Krásny Nový rok 2015

Ahojte, dúfam že ste mali krásny rok !
Keď sa spätne pozriem na to aký bol ten môj, tak z väčšej časti môžem povedať že bol skvelý.
Trávila som ho s mojimi srdcu najbližšími priateľmi a rodinou, veľa som sa nasmiala, niečo pocestovala, našla som si super prácu, v ktorej som bola ku koncu roku povýšená, spoznala nových ľudí a znova sa niečo nové naučila. A samozrejme ku koncu roka sme s priateľom mali krásne piate výročie nášho vzťahu. Aj po piatich rokoch sa stále milujeme a prekonáme snáď všetko :)
Dúfam, že rok 2015 bude ešte lepší. Moje plány pre tento rok sú už jednoznačne určené a sčasti aj naplánované. Mám naplánovaného viac cestovania, sťahovanie sa , budem si robiť vodičský preukaz, pravidelne cvičiť, a samozrejme sa chcem venovať pravidelne blogu a pravidelne prispievať. Tak snáď sa mi to všetko podarí.
Samozrejme aj Vám prajem do nového roka aby vám vyšli plány ale čo je dôležitejšie je zdravie ! Tak nech sa vám darí a hlavne nech sa vám u mňa na blogu stále páči :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)