Lak na nechty od M.A.C

Ahojte, ako sa máte ? Aký máte vzťah k červeným lakom ? Ja si myslím, že to je nestarnúca farba na nechtoch, ktorú mala už určite každá z vás minimálne jeden krát. Už som tu raz písala recenziu na produkt od svetoznámej značky M.A.C. môžte si ju prečítať tu. Tak som sa dočkala ďalšieho produktu, ktorý sa u mňa ocitol až z Anglicka. Je ním krásny červený lak na nechty v odtieni s názvom Shirelle.
Odtieň je nádherný, tá červená je dokonalá. Lak je dobre pigmentovaný, stačia dve vrstvy. Dobre sa nanáša. No bohužiaľ nevydrží dlho. Dala som si ho aj samotný a začal sa šúpať na končekoch. Keď som si dala naň ešte aj priesvitný zatvrďovací nadlak tak vydržal dlhšie no bohužiaľ možno iba o deň. Jednoducho povedané, krásna farba no za tú cenu by som si ho už nekúpila. Škoda. 
No ale keď som si ho lakovala skúšala som ho aj s týmto strieborným lakom, ktorý som si dala iba na prstenník. Táto kombinácia vyzerala dobre. Škoda len že sa rýchlo ošúpal. Tak aspoň na fotkách vyzerá dobre. Veď posúďte sami.
 Glitrový lak je z Fann parfumérie a je značky Mavala, v odtieni č.41 Magic snow. Obsahuje malinké strieborné pásiky a o niečo širšie biele pásiky. Na nechte mám dve vrstvy, čo značí že je dostatočne hustý. Stál iba 3 eurá a mali ho aj v iných krásne trblietavých odtieňoch.

2 komentáre:

  1. Škoda tej výdrže u Mac-u, lebo sa mi veľmi páči jeho farba. Za tie peniažky by mi to však naozaj bolo ľúto.
    Strieborný efektný lak mám tiež, len od inej značky a milujem to ako vyzerá na nechtoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá vážně skvěle :) Podobný mám, ale od Essence.

    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)