Rimmel Scandaleyes

Milujete linky ? Rimmel mi poskytol aby som vyskúšala, štyri druhy ich liniek. Každá sa dá použiť na niečo iné ale zároveň sa všetky dajú použiť na to isté. Každej sa nám samozrejme maľuje lepšie s inou linkou, mne sa veľmi dobre maľuje so štetčekom, mojej sestre vyhovuje skôr fixka. V linkách od Rimmel sa nájde každá.
 Gélová očná linka so štetčekom zanecháva krásny matný efekt linky, ktorý sa mi veľmi páči. A čo je ďalšie plus je to že je vodeodolná,
 Táto hrubšia fixka sa dá skvelo využiť na hrubšie retro linky.
 Táto tenučká fixka sa dá využiť na jemné zvýraznenie vrchných rias.
 No a klasická linka, ktorá sa dá využiť na všetko :)

Kvalitou ich považujem za vyhovujúce, pretože sa s nimi dobre narába, linky sa nerozmazávajú, rýchlo zaschýnajú a dlho vydržia.
Ja ich používam už pravidelne, tak veľmi som si ich obľúbila.

A ešte trocha inšpirácie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)