Čo je nové v mojej makeup taštičke ?

Ahojte, tak po dlhom čase sa vám ozývam s príspevkom čo mám nové v makeup taštičke. Teda čo mi pribudlo do mojej dekoratívnej kozmetiky a verte mi je toho veľa. Určite sa mi sem nezmestí všetko, čiže niektoré produkty uvidíte v samostatných príspevkoch.

Pri pohľade do kozmetickej taštičky (ktorú mám z feelunique.com) si ako prvé vyberiem podkladovú bázu. Je od značky Rimmel a volá sa Stay matte primer -  je perfektná, má tuhšiu konzistenciu, je bielej farby a zmatňuje. Predtým som používala Lasting finish podkladovú bázu, ktorá bola skôr krémovejšia, čiže tú pleť mi to síce vyhladilo ale na dotyk bola mastnejšia. Táto podkladová báza pod makeup je skvelá, dobre sa rozotiera, pleť zostane matnejšia hneď po nanesení a dlho tak aj vydrží. Odporúčam skôr pleti normálnej alebo mastiacej sa.

Nasleduje makeup z rady Lasting finish taktiež od Rimmel o ktorom ste si mohli prečítať už v tomto príspevku.

Ďalším v poradí je táto skvelá novinka - púder Lasting finish. Perfektne mi sadne na makeup z tej istej rady, odtieň 001 Light porcelain je pre mňa dokonalým odtieňom. Má skvelú štruktúru, povedala by som že je skôr taký hutnejší a nedrobí sa ako možno niektoré púdre. Je vodeodolný, dá sa použiť nasucho ako púder ale aj na mokro ako makeup, to som ešte neskúšala ale možno raz. :)

Ďalšou novinkou je Astor bronzér s krásnym názvom odtieňu - 002 Brunette. 001 bol asi pre blondínky, pretože sa volal Blonde a mal bledšie odtiene než tento pre brunetky. Každopádne som spokojná pretože je veľmi dobre pigmentovaný a skvele sadne a oživý moju pleť, ktorá je stále bledučká.

Poslednou vecou je táto krásne voňavá ''Chubby'' ceruzka na pery z rady Lasting Finish Colour Rush od Rity Ory, ktorá je perfektne pigmentovaná, je mastnejšej konzistencie čo znamená že pery nevysúša a ľahko sa rozotiera. Musím povedať že som ju mala na perách ešte len raz a už mi ju stihli pochváliť dvaja ľudia, resp. že mi svedčí a že je to veľmi pekný odtieň.
Všetky produkty na mne :)
Majte ešte pekný deň. ♥




8 komentárov:

  1. pripomínaš mi Heňu Mickovičovú na tej fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bázu od Rimmelu používam už nejaký čas a musím uznať, že na moju mastnejšiu pleť vážne funguje a make-up mi vydrží o poznanie dlhšie. Bohužiaľ má jedno mínus a to, že ju nemôžem používať každý deň. Po dlhšom každodennom používaní sa mi vyhodili vždy nejaké vyrážky :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si nevšimla že by som sa po každodennom používaní tejto bázy vyhádzala :) škoda lebo je fakt dobrá

      Odstrániť
  3. Mám stejný bronzer, a musím říct že je super jelikož ze mě nedělá pomeranč a disko kouli jako většina rádoby bronzerů.... Také se dá použít jako stín, když je nouze a po ruce není nic jiného :D

    http://www.lennymali.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj aj ja som ho už raz použila ako tieň :))

      Odstrániť
  4. Nemám nič z vyššie uvedeného a vôbec nemám šťastie na mejkapy, púdre, bronzery proste na nič :D nič nie je na mojej pleti dokonalé tak na to často aj kašlem. Príď sa pozrieť na môj blog, je tam súťaž o knihu TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba skúšať a určite na niečo natrafíš :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)