Ebelin - čistič kozmetických štetcov

Tento sprej sa prednedávnom objavil v našich DM-kách a ja som si ho musela hneď zaobstarať. Je to čistič kozmetických štetcov. Určite ste už o ňom veľa počuli alebo čítali, dnes vám o ňom píšem aj ja.
No musím sa vám priznať, čakala som od neho viac. Zo začiatku sa mi páčil veľmi, mala som nové štetce ktoré som dovtedy použila iba pár krát. Čistič čistil a bola som spokojná. No po dlhšom používaní štetcov na púder alebo na očné tiene, sa mi štetce umazali viac a boli hodné na vypranie. Skúsila som teda najskôr sprej no veľká očista nenastala. Oni aj píšu na krabičke, že pri väčšom znečistení treba občas použiť aj jemný šampón, tak som ho použila a štetec bol ako nový.
Čiže zostanem pri klasickom šampóne na vlasy, ktorý budem používať na moje štetce, je to rýchly spôsob ako štetce umyjem a po šampóne sú voňavé a veľmi jemné.


Vľavo - očistené sprejom (stále špinavé), vpravo - umyté šampónom na vlasy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)