Balea spreje

Ahojte, dnes tu mám pre vás dva skvelé spreje. 
Prvý je na telo a je z rady Balea gold, je to telový sprej so zlatými trblietkami. A niesu to len hocijaké trblietky, ktoré po zaschnutí opadajú, oni naozaj dlho vydržia na tele. Vonia krásne, podobne ako telový krém z tejto rady o ktorom som vám už písala tu. Má 200 ml, čiže to nieje žiadna malá fľaštička a dlho vám aj vydrží. Proste topka pre mňa, keďže postupne naberám farbu zo slniečka :)
Vidíte koľko tam je veľa trblietok ? :)

Druhý sprej od Balea Trend it up je na vlasy. Čítala som už aj negatívne recenzie, ale ako sa hovorí sto ľudí sto chutí. Mne vonia a to veľmi ! Používa sa na suché vlasy a tak ako píše aj prekryje pachy zachytené vo vlasoch ako napríklad cigaretový smrad, mám to vyskúšané. Pár krát keď som prišla domov z kaviarne a vlasy sa mi už nechcelo umývať, som si nasprejovala vlasy a zápach bol preč. Sprej vonia tak sladko kvetovo, veľmi pekne. Má 100 ml, stačí hodiť do kabelky a vlasy vám môžu voňať kedykoľvek a kdekoľvek.

Oba produkty môžem za seba len odporučiť. A čo vy, máte skúsenosť s týmito produktami ? 
Majte krásny deň :)

3 komentáre:

  1. Ahojda, od Balei jsem měla minule krém a moc mi vyhovoval, takže pro sprej určitě skočím a sprej na vlasy určitě taky vezmu, protože někdy z vlasů nedostanu zápach ani po umytí :-) děkuji za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj :) mam kre,ale uvaztujem o spreji golden shine. ma sprej lepsiu trblietavost ako krem???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite ano :) aj aplikacia spreju je jednoduchsia :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)