New in - SOAPHORIA

Už dlhšie som obchádzala jeden obchodík u nás v obchodnom centre Mlyny s názvom Soaphoria. Ten názov mi bol známy tak som si ho pozrela na nete a zistila som, že sa jedná o slovenskú organickú a prírodnú kozmetiku. Čo dodať, vybrala som sa do ich obchodíku, popozerala širokú ponuku a vybrala si hneď tri produkty.
Levanduľa - Organický balzam na pery - tento balzám som si hneď po otvorení veľmi obľúbila, už len vôňou. Po nanesení boli pery krásne lesklé, dlho hydratované a vláčne. Balzam nefarbí, obsahuje prírodné oleje, včelí a mandľový vosk a vitamín E. Cena je iba 2,90 e. Po minutí celého balzamu na pery si určite ešte jeden zaobstarám.

ASKAM MASKA - na zmiešanú, problematickú, aknóznu pleť - maska obsahuje minimálne 65% bylín ako napríklad zelený íl, rozmarín, medovku a zelený čaj. Maska je zabalená  v obyčajnom plastovom sáčku, v podobe prášku, ktorý sa zarába. Zarábať sa môže s vodou, bielym jogurtom alebo s mliekom. Po rozmiešaní napríklad s vodou sa stane z prášku kašička, ktorú si nanášam na tvár, následne nechám pôsobiť 15 až 20 minút (niekedy aj 30 minút), maska poriadne zaschne a potom si ju oplachujem vodou. Pleť mám okamžite hebkejšiu a na pohľad ukľudnenejšiu. Používam ju asi 3 krát do týždňa, jeden balíček by mal vystačiť na 12 aplikácií. Stojí 4 e. 

Romantická ruža - Šumivá guľa - dolu na fotke je postup ako sa používa, ale to už určite každá z vás viete :D Jednoznačne táto guľa splní to čo sľubuje. A to hlavne že po okúpaní zostane pleť hydratovaná, vláčna a krásna na pohľad kvôli prospešným olejom (olivový, palmový a kokosový). Bola som veľmi príjemne prekvapená aj z vône a hlavne z toho že pokožka naozaj zostala taká zdravo mastná - hydratovaná. Stojí iba 1,99 e a majú ich až 18 druhov (toľko som narátala na ich stránke). Treba vyskúšať !

Máte aj vy takéto skvelé skúsenosti s touto kozmetikou ? Ak áno čo by ste mi ešte odporučili aby som vyskúšala ? 
Majte krásny deň. ♥

4 komentáre:

  1. Ja tiez s kazdou navstevou Mlynov odolavam, ale vidim to tak, ze dlho mi to uz nevydrzi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neostava po šumivke priliš mastna vana?:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)