Pantene Aqua light

Ahojte, dneska by som vám rada predstavila šampón od značky Pantene PRO-V  Aqua light na jemné vlasy so sklonom mastiť sa. Tento šampón som dostala na testovanie a keďže dopadlo nad moje očakávania,  musela som si ho kúpiť ešte raz a vo väčšom balení.
Na prvý pohľad vyzerá ako voda vo fľaške, je úplne číry a vonia nádherne, sľubuje pocit ľahkých a jemných vlasov. Hneď po prvom použití boli tie vlasy krásne na pohľad aj dotyk, o vôni ani nehovorím ako krásne po ňom vlasy voňajú, tak úplne jemne sladučko, tá vôňa musí sadnúť každému.
Ďalšia vec ktorú vám jednoznačne odporúčam !
Majte krásny deň. ♥

1 komentár:

  1. Tento šampon jsem nedávno vyhrála a dnes mi zrovna přišel domů. Už se moc těším, až ho vyzkouším a jsem zvědavá, jak mi bude vyhovovat. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)