Krásne pery od Kate Moss

Určite ste si už všimli v drogériách nové rúže od značky Rimmel z kolekcie Kate Moss. Sú v štyroch odtieňoch : 40 - svetlá nude, 42 - marhuľová nude, 43 - svetlo hnedá nude, 45 - svetlo ružová nude.
Ja mám dva a som spokojná. Obidva sú krémovej konzistencie a po nanesení sa jemne lesknú. Voňajú tak nejak rimmelovsky. Určite ste si všimli že všetky rúže tejto značky majú svoju špecifickú vôňu. Alebo sa to zdá iba mne ? :)


Prvý mám v odtieni č.43 svetlo hnedá nude. Tento som si obľúbila a nosím ho skoro stále. Je jemnej hnedkastej farby, na perách vydrží pomerne dlho a samozrejme pekne rimmelovsky aj vonia.



Druhý je v odtieni č.42 marhulová nude. Konzistencia a vôňa tá istá, farba bledšia čo je pekné ale na mne sa mi to nepáči. Samotný odtieň je krásny ale nejak to nieje môj štýl, také bledučké nude odtiene. Čo poviete ?


Máte odskúšané tieto rúže, prípadne nejaký iný odtieň ?
Ja si myslím, že rúže tejto značky sú celkom kvalitné a vždy prekvapia novými krásnymi odtieňmi. Za mňa palec hore, aj za ostatné odtiene ktoré som videla v drogérií.



2 komentáre:

  1. Rimmel rúže mám rada a aj tú ich vôňu :) Neodolala som ani tejto kolekcii. Mám doma číslo 45.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)