Letná starostlivosť o telo a vlasy

Ahojte,
leto je v plnom prúde a vy ste už určite našli svojich kozmetických favoritov na horúce letné dni. Ja vám dnes napíšem o tých svojich a možno vás aj trocha inšpirujem. Každopádne nielen cez zimu ale aj cez leto je potrebné starať sa či o svoju pokožku alebo o vlasy, preto im treba dožičiť tú správnu výživu.

Ja som si v júli obľúbila na vlasoch kokos, konkrétne od značky Swiss O Par. Vlasy mám po ňom krásne jemné. Dokonca je bez silikónu, čo vlasom určite len prospeje. Cena sa pohybuje okolo dvoch eur, určite vyskúšajte.

Do sprchy tiež s kokosom v podobe sprchového gélu s kokosovou vôňou a trblietkam od Balea pení no trblietky na pokožke nezanecháva, ale to vôbec nevadí pretože je osviežujúci tou vôňou a v lete mi ide v sprche hlavne o osvieženie a schladenie. A tá cena, že 0,99 eur, no nekúp to.

Samozrejme keď počas dňa neprichádza do úvahy sprcha, kvôli práci alebo nejakým povinnostiam, tak sa chránim antiperspirantom, mojim momentálne najobľúbenejším od Dove s ich klasickou vôňou. Čo viac k nemu napísať ?! Ochráni ma pred nežiadúcim potením.

Ďalej pokračujem už starou známou ochranou pred slnkom a to od Biodermy s ochranným faktorom 30. Je to mlieko v spreji a je fajn. Na to že sa skoro každý deň opaľujem som sa ešte ani raz nespálila. Za mňa palec hore, Bioderma je topka. Cenu vám ale nenapíšem, pretože som ho kúpila vo výhodnom sete spolu s micelárnou vodou.

Opäť o vlasoch a to tento soľný sprej na vytvorenie plážového stylingu od značky Balea Trend It Up. Stačí si ho nastriekať do vlhkých vlasov a vysušiť. Vlasy mám naozaj inej kvality, také free, neviem ako by som to opísala, musíte vyskúšať a spraviť si názor. Každopádne aj krásne vonia, čo je veľké plus.

Pri pobyte na slnku je tiež veľké plus vlastniť minimálne jednu fľaštičku s rozprašovačom naplnenú vodou, či čistou alebo s chladivým efektom. Ja mám jednu tiež od Balea na tvár a telo a musím vám povedať že je to fajn osvieženie sem tam sa prestreknúť studenšou vodou. Stojí 1,59 eur čo je v pohode cena.

Po opaľovaní je tiež výbornou pomôckou SOS mlieko po opaľovaní s chladivým efektom od dm Sun Dance. Vonia výborne a aj keď sa neopaľujem dočervena, aj tak ho používam. Väčšinou po sprche, pretože necháva pekne opálenú pokožku dlhšie a opálenie nezbledne.

Poslednou vecou, ktorá najviac vynikne na krásne hnedej opálenej pokožke je telový sprej od Balea Golden Shine. Je to sprej o ktorom som vám už písala a je to stále topka u mňa. Aj keď nemám krásne opálenú čokoládovú pokožku aj tak na mne vynikne a trblietam sa ako Edwar Cullen keď sa ho dotknú slnečné lúče.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)