PUPA milované laky

Ahojte, nastal čas kedy som sa rozhodla priblížiť vám moje momentálne najobľúbenejšie dva laky. Neviem ako dlho si budú u mňa viesť na najvyšších priečkach, keďže sa to u mňa veľmi rýchlo mení, (väčšinou v závislosti od kvanta nových odtieňov všakovakých značiek) tak vám o nich píšem čo najskôr. Práve dnes. Sú to dva rozdielne odtiene z tej istej rady. Obal ako vždy krásny a obsah kvalitný. Lakov od tejto značky mám už asi 5 a vždy som bola veľmi spokojná. Aj keď má jeden lak už asi rok, vo fĺaštičke sa vôbec nevysúša, čo je u niektorých značkách normálne, čiže iba pozitívum.

Prvý má číslo 013 a zaujal ma svojou jemnou púdrovo ružovou farbou. Na nechtoch je veľmi nenápadný a krásne predĺži prsty. Pôsobí elegantne a nenápadne. Stačia dve tenké vrstvy a dosiahnem krásneho odtieňu.

Druhý má číslo 015 a je to pravé orechové na túto jeseň. Nádherný tehlovo hnedo bordový odtieň. Nádherný, proste čistá jeseň. Kto je taký milovník jesene a jesenných farieb ako ja tak sa mu určite zapáči. Taktiež stačia dve tenké vrstvy a dosiahnete krásny odtieň.


Oba laky sú z rady Lasting color gel, majú širší štetček, ktorý vám zaručí príjemné nanášanie. Cena jedného laku je 4,90 e.
Ja chápem že keď prídete do Pupa tak si nebudete vedieť vybrať z toľkého množstva odtieňov, poznám ten pocit, no chcela som vás troška inšpirovať a ukázať vám ďalší krásny odtieň laku na nechty od tejto značky.
Snáď som vás aspoň trocha inšpirovala, majte krásny deň ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)